Snart hemfärd

Håller just nu på med packningen inför morgondagens hemfärd. Känner mig riktigt trött så får se när det blir läggdags för min del.
Kommer inte ha internet så länge jag e hemma, typ 1 vecka, för att mitt trådlösa bredband funkar inte där mitt i skogen, fy vad jag hatar det! Men nog klarar jag mig utan det, har ju gjort det förr:P e bara det att jag nu blivit så van att ha eget internet:P

Blir nog att vara hemma hela lovet, pyssla om djuren o bara umgås med familjen. Blir ju inte att jag träffar dom så ofta nuförtiden. Hoppas även på att det blir en sväng till mina kära morföräldrar, saknar min söta mormor o morfar;)

Alltid när jag kommer hem så brukar jag få beställa vad jag vill ha för mat av min kära mor. Förra gången blev det köttsoppa. Får se vad det blir denna gång, kanske samma sak igen;) det e ju så sjukt gott!

Ska fortsätta med packningen nu:)

Trackback
RSS 2.0