Min Cajsa<3

Idag är det redan 4 år sedan som min söta Cajsa somnade in.
Jag kommer ihåg den dagen. Jag var sjuk o var hemma från skolan. Dagen innan, den 19:e, såg jag att Cajsa inte mådde bra. Hennes mage var stenhård o jag gissade på att hon fått hårbollar i magen pga att hon varit skendräcktig. Jag gjorde allt för att försöka hjälpa henne. Gav henne rapsolja o ljummet vatten och försökte få henne att skutta lite i hagen som jag hade hört kunde hjälpa mot just hårbollar. Men ingenting hjälpte.
På morgonen, den 20:e vaknade jag tidigt. Gick ut direkt till kaninerna för att se hur lilla gumman mådde, men nu var det värre. Jag försökte få i henne mer olja för att ge dom sista försöken till att rädda henne, men det gick inte. Min Cajsa somnade till slut in.
Jag saknar henne. Jag kommer ihåg så väl hur det var att klappa o hålla henne. hur liten hon kändes i famnen. Min första o enda Dvärgkanin var hon.
Min älskade Cajsa
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0