Hemresan närmar sig

Nu e jag snart färdig för att fara hem en sväng. Blev inte så mkt packninng som tur e. Det e väl lillsyrrans överraskning som tar den mesta platsen:P

Att ha 2 ställen att bo på är inte alltid så lätt. Var jag än är så saknar jag ngn. Men jag hoppas ändå att den här veckan kommer bli bra. Det är ju ändå inte så ofta jag åker hem så måste försöka vara glad hemma så dom andra tycker om när jag kommer hem.
Ska även bli härligt att få gosa med hårbollarna igen o få springa omkring o busa med lillbrorsan;) Min lilla energiknippe det e vad han är:P Ska nog ha en "William-dag" nu igen när jag e hemma:) Det innebär att jag har en dag som han o jag e bara med varandra o gör allting som han vill att vi ska göra, tex spela familjespel, vara ute, baka, leka med lera osv. Märker verkligen hur mkt han uppskattar det o det är så härligt att se honom så glad:) Kan ju säga att dom andra syskonen inte brukar göra sånt med honom så ofta.
Trackback
RSS 2.0