Torsdag 8/10

Ingen skola idag! Ja du läste rätt, vi fick ledigt från skolan idag:) Känns riktigt skönt:) Men blir en sväng till skolan iaf senare vid kl 15, då ska minnsan jag o Emelie vara i danssalarna ngr timmar för att börja med våra danssolon som ska vara färdiga nästa vecka på tisdag:) Så jag hoppas det blir lite gjort idag iaf:)
Ska snart sätta igång med lite plugg här hemma:) För stunden känns det riktigt bra med skolan, känner mig inte stressad alls o det är en riktigt skön känsla:)

Har även kommit nu ett till steg närmare min lillasyrras julklapp:) Ska bli såå spännande;)

Nu har jag kommit igång ordentligt med rehabiliteringen för min rygg:) Tränar varje kväll o nästa vecka blir det ett återbesök hos sjukgymnasten. Jag hoppas att min rygg till slut kommer att bli bättre, men jag vet att det kan ta tid, lätt värt.



 
Trackback
RSS 2.0