Snart natti natti

Ligger o lyssnar på jullåtar:) Hoppas på att snön snart kommer hit till skellefteå oxå:)

Ångest inför skolan imorgon... Peppen som jag hade innan praktiken o höstlovet e bortblåst! Det var verkligen superskönt att få vara hemma från skolan idag. Skulle gärna sjukanmäla mig resten av veckan oxå, men inte så smart tror jag...

Jag kanske skulle behöva en flytt just nu. Känns som om jag behöver lite nytt o nånstans där jag bor som känns som ett hem, mer personligt



Hittade en klänning när jag o syrran var i Kiruna på höstlovet. Bestämmde mig för om jag hittar den här i skellefteå oxå så ska jag köpa den. Endast 300 kr o jag älskar den! Ska jag slå till?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitsnygg! do it!=) slå till altså :P kram

2009-11-05 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0