När tröttheten börjar ta över

Idag har tröttheten nästan, nästan tagit över. Men jag har ändå hunnit med en hel del idag.
Var på stan o köpte en ny mobil ti min ena brorsa:) han ska få en likadan som jag, hehe;) Hoppas han blir nöjd med den:)






Bestämde mig för att ha en plugg-dag idag. Så jag skrev mer på svenska uppgiften och skickade in den när jag var någorlunda nöjd:) Sen har jag börjat med hemtentan jag har o göra i KuHi. Ska sammanfatta om Medeltiden, Renässansen och Barocken så det är inte lite o skriva. Men det kommer nog gå bra:)
Borde ta plugg-dagar lite oftare så jag inte behöver sitta o stress plugga några dagar innan avslutningen.




-Ja hur ska man sammanfatta gårdagen??

Händelserik kanske (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0