Dålig nattsömn...

Åhh fy vad jag har sovit dåligt inatt:/ Somna först vid halv 5...
Man ligger i sängen, vill sova, lyssnar på musik o bara väntar på John Blund. Men nejdå.. just då så kommer han ju aldrig...

Idag e jag iaf hemma från skolan. Tänkte jag skulle ta o plugga lite. Men får se vad d kommer bli av det. Ska in ti stan sen iaf o fortsätta mitt letande efter ett par jeans:) Har egentligen int pengar till d, men jag behöver verkligen nya:P Jäklar vilken slösa jag e;) o snart kommer min bikini som jag hare beställt:D så dit går det oxå mer än 300 spänn:/ Men d e d väl värt:) hoppas jag iaf:P

Nu blire att börja göra sig iordning så man kan börja dagen ngn gång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0