Tidig morgon

Oj blev lite förvånad av mig själv! Har ställt klockan på ringning om typ 10 min, men jag vaknade redan kl 6. O ändå gick jag o la mig runt ett, så det har int blivit så mng timmar inatt. Känner mig rätt slut, men om jag lägger mig igen så kommer jag definitivt försova mig o d kan jag int göra idag.

Jag hoppas iaf att denna skoldag går snabbt. Ska väl till apoteket också för att hämta ut vaccinet Gardasil - mot livmoderhalscancer. Blir nu andra gången som jag ska ta den, o sen 3:e blir om ungefär ett halvår. Sen så har jag tagit färdigt det vaccinet. Ingen aning om den hjälper, men man får ju alltid hoppas. O eftersom att d va billigare att ta den nu o eftersom mamma fråga ifall jag ville så varför inte. Det skadar ju int precis:)

Nä nu blire att hoppa in i duschen o börja göra sig iordning inför skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0