Dans, Kaniner & Musik<3

Har känt mig lite hängig idag. Undrar om d e biverkningar efter vaccinet eller om d bara e vanlig förkylning. Ska iaf lägga mig snart o sova så jag e utvilad till imorgon för en gångs skull.

Idag var vi o kollade på dans 3:ornas slutproduktion:) Har verkligen sett fram emot att få se den. Riktigt duktiga var dom:D Ryste verkligen när dom dansade en dans med 3 st sängar. Dom var fångar på ett fängelse. Den och slutdansen var dom bästa:) Tänk om ett år är det vi som står där:) :D:D

L Ä N G T A R ! !




 HIttade en ursöt liten kanin på blocket idag:) En vit hermelinhona som säljs med bur o tillbehör. Alldeles prefekt:D Den e till o me här i skeå, Morön:) Ska försöka komma på ngt bra sätt när jag far hem osv. På ngt sätt måste d ju funka att ha en kanin här. Blir ju tokig att vara utan mina små hårbollar!
Jag ska fundera. Brukar alltid komma på ngt bra till slut när d gäller kaniner:)




Går verkligen inte att motså dessa små söta hårbollar!




Har hittat ett till band som e riktigt riktigt bra:) Sonata Arctica
Sångaren har en underbar röst o deras låtar e fantastiska!
Trodde inte att jag skulle tycka om dom. Men jag fasta direkt vid deras låt "Tallulah" när jag hörde den första gången. O ju mer man lyssnar på dom, desto bättre blir dom:)




Verkligen konstigt att jag tycker om ett sånt här band:P Visst Linnéa?;)

Kommentarer
Postat av: Rocio

HAha tack gummn! jag vill verkligen flytta till sverige igen :)



Haha trodde aldrig vi skulle tycka likadant om musik!

Sonata Arctica e bäst!! Tallulah har varit en av mina favorit låtar sedan länge:

Power Metal baby! \m/ \m/

love u!

2009-05-14 @ 00:28:48
URL: http://rockio.blogg.se/
Postat av: Vicky

haha, gillade dom förr ;) grym sångare, håller med, men det är sämre med engelskan ;)

2009-05-14 @ 07:45:55
URL: http://fuckyoudude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0