Onsdag 27/5

Godmorgon:)

Har egentligen Nkb lektion just nu, men ville hem först o käka lite frukost o sen fixa mig. Kunde inte heller sova inatt, ingen aning varför:/ Vaknade kl 4 o var hur pigg som helst, somnade om först vid halv 6 o sen klev vi upp efter 7. Så mkt sömn blev d ju int. Känner mig ganska så stressad med alla läxor jag har o göra:/ Vill stanna hemma idag o vila o bara plugga, men ska nog ti skolan iaf. Har sen bara dans hela dagen, balett o modern, så vill ju vara med:) Men får se hur jag gör. Jag ska fundera...

Ja syrran o hennes boyfriend far ti Kroatien nu på Lördag:) Jäklar vad avundsjuk jag är! Vill oxå åka utomlands:) Dom håller på o reda ut vars deras katt ska bo medans dom är borta. Antingen så ska ngn ta hand om henne så hon kan bo hemma lr så kommer dom hit me lill pigan:) Skulle vara jätte mysit att ha en liten katt här:) Så jag hoppas ju att hon kmr hit, d enda som känns jobbigt e bussresan:/
Men vi får se hur d blir. Ska prata med syrran idag igen.

Ska väl ta en snabb dusch o sen få se om jag orkar pallra iväg ti skolan.
Trackback
RSS 2.0