Måndag 25/4

Massa sol idag:)
På lunchen hade jag o Anna riktigt härligt:) Satt på balkongen ett tag o stekte, o när d sedan blev för varmt gick vi ti kiosken o köpte glass. Daimstrut såklart:P Sen var d bara o knalla tibaka ti skolan igen o ha Engelska o Dans. Var riktigt länge sedan vi hade en riktig danslektion, så har ju till o me träningsvärk i benen nu, hehe:P

Efter skolan for jag en sväng ti stan:) Letade efter ett par svarta ballerina skor, men nejdå. Brukar ju aldrig hitta d jag letar efter. Ist köpte jag iaf ett par svart 3/4 leggins, hårspray o Dove hudlotion:) Blir kanske en sväng imorgon igen för att fortsätta leta ett par sommarskor:)

Hoppas iaf att morgondagen blir lika fin som idag:D Men blåsten får gärna försvinna...



Exakt 1 månad kvar till Danslägret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0