Vilken morgon...

Vaknade imorse av att katten börja mysa me mig, titta på klockan o den visade 05.35. Jäklar vilken morgonpigg katt syrran har:P Sen har jag vaknat lite då o då pga av att katten bökat omkring.
Klev upp sen halv 9, gjorde iordning mig o vandrade till skolan. Såklart bara för att jag kände mig pigg för att gå till skolan så går jag dit helt i onödan, vi hade ingen svenska! O vattenkriget i skolan har nu börjat o såklart så bara för att jag redan var irriterad över att jag gått dit i onödan så fick jag självklart vatten över mig.
Men nu sitter jag här hemma igen iaf. Ska ta o plugga lita o fixa ngn god lunch har jag tänkt. Nästa lektion börjar först kvart i 1, så det är ju ett tag kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0