Nytt smink:P

Idag blev det en sväng till skolan iaf. Hade mentorsamtal o städade även ur båda skåpen.
Var sedan till coop o var på sminkaffären som dom har byggt just innan man går in till coop. Märkte imorse att jag måste ha nytt smink. Spec innan jag far hem, där finns ju int så mkt smink att välja mellan. Närmaste i Pajala (5mil) men där finns bara Isadora, annars blire Gällivare (2h), så lika bra o passa på nu innan man far:P Köpte en nu puderfoundation från Max Factor Miracle Touch i färgen Browns. Min förra från Isadora var lite för ljus nu när man börjar få färg från solen, så sattsade på en lite mörkare o den blev faktiskt riktigt fin tycker jag:) o dessutom så var den på kampanjpris:) Fick den för 129 kr o orginal priset e 155 kr, så d kändes lätt värt:)


Hehe egentligen skulle pengarna gå till en ny sportbh, men får ju se hur mkt pengar jag har kvar efter jag varit o betalat resten till Isaks mobil, då kanske jag har råd att köpa en ändå:P



Men nu ska jag väl fortsätta slappa ett tag, kanske sitta på balkongen ett tag o bara njuta av sommaren. Sen måst jag städa o börja packa lite smått. Vet ju fortfarande inte ifall jag måst redan fara på fredag lr om jag iaf kan stanna ti söndag. Beror på om jag kan fixa skjuss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0