Nya kläder:D

Bara idrott i skolan idag sen gick jag in ti stan:)
Var typ livrädd att bli blöt ida, vill ju int gå på stan nerdränkt i vatten:P Men så klart så blev jag blöt ändå. Just när jag skulle ut från skolan så stod det några "getingar" utanför huvudentrén. 3 st var d, dom sprang emot mig men alla missade:P Haha LOSERS!!:P Blev bara lite blöt om ena foten men inge mer med d:P Det var ju fan skrattretande:P

Sen på stan blev d lite shopping:) Köpte en vit tunika och ett par jeans hotpants från Gina Tricot:) Blev riktigt nöjd:)
Så nu sitter jag här i köket o håller på o skriver ett Engelska Cv, tror faktiskt att jag är färdig. Vet inte så mkt mer jag ska skriva så.
Ikv ska jag iaf fara ti pojken, ska nog ta med lite läxor dit oxå så jag iaf kan läsa igenom Nkb:) Blir o göra Provet på Torsdag kl 9.30. Så missar lite av sovmorgonen, men jag vill ju göra bort provet så:)

Trackback
RSS 2.0