17 December

Burr vad kallt det är där ute. Har promenerat nu hur mkt som helst så kommer ta ett tag att bli varm igen.

Bestämde mig för att vara kvar här ett tag till, åker först hem imorgon med syrran.
Så var till stan o klippte mig på drop-in. Jag bestämde mig för en salong som såg bra ut och var väldigt billig. När jag kom in så fick jag en liten överraskning, frisören som klippte mig kom ju från samma by som mig:) Alltid roligt att träffa folk här som kommer däruppifrån. Det händer ju inte så ofta. Trevligt var det:)
Var sedan och köpte hårfärg, så får se när det blir av men ska iaf bara bleka utväxten.
Kunde inte låta bli men köpte även ett nagellack från H&M, så nu ska jag fixa mina naglar lite fina:) Samma nagellack som jag alltid använder förresten, väldigt neutralt, ljus rosa. Tycker naglarna blir så fina med den:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0