16 December

Fick då veta att frisören som jag ska till där hemma på fredag morgon är sjuk och hon har visst avbokat alla tider imorgon. Hur ska jag då veta om hon hinner bli frisk till fredag? Så nu sitter jag här o velar hur jag ska göra med hemresan. I värsta fall går jag på någon dropp in här i stan.
Åhh vad jag hatar sånt här. Jag som alltid får världens värsta beslutsångest inför såna här val.
Så nu har jag ingen pepp på att göra något alls.
Men jag ska väl börja fixa tvätten så jag får lite nytta gjort än att ligga här och grubbla.

Kommentarer
Postat av: K R I S T I N

Hejsan! Jätte fin blogg!

Hur mår du idag då? =)

2009-12-16 @ 19:09:36
URL: http://kristineeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0