Russin xD

Kväll igen, dagarna går nästan för snabbt.
Känner mig ganska så trött o slut i kroppen så ska försöka lägga mig tidigt idag. Får se om jag lyckas:P
Imorgon blire o redovisa om Abu Simbel. Kommer nog gå bra, vi har gjort en powerpoint o då e d ju int så mkt att kunna utantill så d e skönt:) Får sluta redan 12 imorgon, har ingen danslektion. Ingen aning varför, kanske vi får igen lite tid eftersom att vi stannat kvar så mkt efter skolan o dansat när vi hade föreställningen. Men skönt ska d bli o få komma hem lite tidigare för en gångs skull:)

Nu ska jag iaf fixa lite mera låtar ti min mp3 o så kanske, kanske jag går ut på en promenad innan jag somnar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0