Godistajm:P

Ingen skola idag heller för min del...
Det är sjukt så lat jag blivit, det är inte bra det här. Borde rycka upp mig. Skulle verkligen behöva en spark där bak, lr någon som hjälpte till med min motivation till att gå till skolan. Nästa vecka har jag bara skola 3 dagar så dom dagarna måste jag verkligen gå. Sen på Torsdagen blire hemfärd:) o då e d lov en vecka:D Härligt!

Haha, nu har jag varit utan godis i exakt en vecka:P Jäklar vad duktig jag känner mig:) Funderar om jag ska fortsätta hålla mig ifrån det eller om jag ska gottgöra mig idag med att köpa en liten (brukar oftast bli en stor) påse:P
Näe jag ska nog spara pengar, o så kan jag gottgöra mig med att köpa godis till busssen nästa vecka ist:) Då kan jag äta utan att få ångest;)
Snart e d påsk;)
Påsk = G O D I S


Trackback
RSS 2.0