LOV! :D

Ä N T L I G E N ! !
Idag var det sista dagen i skolan för mig, har lov nu:D Guu så härligt säger jag bara!
Hade en riktigt lätt dag idag som tur va. Först Nkb, men eftersom att jag int skulle göra provet idag satt jag o Emelie o snacka ist:) Mkt trevligare;)
Sen va d 3:ornas projektmässa:) Kolla runt lite o så såg vi en film om 3 tjejer som varit i Gambia. Deras projekt hette "Svart på Vitt" och handlade alltså om skillnaderna mellan Sverige och Gambia. Riktigt intressant att se den filmen faktiskt:)
Idag var d även Musik 3:ornas premiär för deras konsert:) Alltid lika spännande o se vad dom hittar på:)
Efter den fick vi sluta:D Blev ju nästan överlycklig;P

Nu gäller d att packa allt som jag ska ta med hem:) Åker redan imorgon kl 7.20, så d blir en tidig morgon imorgon o en lång dag med flera timmar på bussen. Som skönt e så ska Pappa vänta på mig i Pajala:) Alltid skönt att åka bil dom sista 40 min:)

Hmm... tror jag har feber:/ Har ont i huvudet o känner mig konstigt varm.. Kanske därför jag frusit hela dagen?:S
Men ähh, d går väl över. Får int bli sjuk nu.

Men nu ska jag ta o börja fixa allt som ska göras. Packa, städa, diska m.m.

Hej Hej
 
Jag & mina älskade vindruvor;)
Trackback
RSS 2.0